Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J54i77ř78í 48L72i60b93e78r

16. 6. 2018 18:47

Karma R^ Ale v Praze to už taky není, co to bývalo. Teenageři sedící, nad nimi stojící stará paní s hůlkou. Na druhou stranu konstatuji, že tak cca 20 % mladých starší (či maminky s dítětem, či zřetelně těhotné) nechává sednout okamžitě bez jakékoli výzvy. Jo, mohlo by to být ještě horší... :-(

0 0
možnosti
VB

I když jste slabá žena, bylo na místě něco říci. Třeba....máte dost místa, nikdo kvůli mě nestojí.

1 0
možnosti
FS

Trochu odbočím, ale patří to také k diskuzi o chování starších důchodců v dopravním prostředku v Praze. Zažil jsem nejméně třikrát "krásné" scény, když se u jednoho volného sedadla v tramvaji sejdou tři důchodkyně a navzájem se překřikují, která že je více nemocná a která má za sebou více operací. Dovětek to má ten, že všechny jedou z nějakého nákupu obtěžkány kabelami (to je nohy nebolely) a zpravidla tak jen dvě stanice, ale ten boj jim stejně stojí za to.....

2 0
možnosti
PN

V USA autobusem jezdí ten nejhorší póvl, je tam kultura vlastních aut. Já jezdil bez kočárku autobusem proto, abych si mohl dát pár piv a neriskovat sheriffa, také mám pár dobrých zážitků. Mám natrénovaný pohled "Svou kalorickou potřebu pokrývám požíráním důchodců" který je dokázal spolehlivě umlčet. Oni američtí důchodci dovedou vytipovat slabší kus, ale když jim hrozí, že vzápětí dostanou pěstí do nosu (stačí aby si to mysleli) tak hned zmlknou.

7 0
možnosti
PS

P93e44t84r 14S13k71á58c38e89l

19. 5. 2018 14:43

Vlastně to jak se chová společnost k nové generaci, k potomkům, vypovídá o jejich kultuře a kam taková společnost směřuje - k úpadku. Něco o tom taky řekl pan herec:

„Arogance je parukou k zakrytí duševní pleše“ » Jan Werich.

O této vlastnosti u většiny vrstev populace bychom mohli povídat, viz názory v diskuzi k článkům o nesmyslném pootáčení hodin dvakrát ročně, tedy o tzv. "letním čase".

3 0
možnosti
PB

Mám zkušenost z Brna a to v 90. letech. Je to podobné. Stačí dva-tři tihle ti geronti a máte po přepravě. Je zajímavé, že nejagresivnější vůči dětem jsou právě staří. Docela mne překvapilo, jak jste běžné slůvko "nehoráznost" označila za ostrý výraz. Asi jste příliš nasáklá korektní kulturou. U nás se posíláme do řiti ještě furt a je to bezva. Karma.

3 0
možnosti
EN

Ale no tak. Taky budete jednou geront, nebo snad ne?

0 0
možnosti
JB

Agresivní menšiny, to je asi už všude.

2 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8860x
Jsem Češka žijící v Americe. Letos jsem bydlela ve třech různých státech USA a příští rok to pravděpodobně bude zase jiný. Ráda si zapisuju drobné každodenní příhody. Své články píšu s nadsázkou, proto je prosím neberte doslova.

Mou inspirací je cizí země, v níž žiju a kterou se ze všech sil snažím poznat, ale především můj roční syn, co dokáže udělat zážitek i z cesty pro rohlíky.

Více článků najdete na blogu Americké zmatky české matky:  

https://americkezmatky.wixsite.com/ceskematky

Mé postřehy a fotky můžete sledovat na Facebooku nebo na Instagramu:

https://www.facebook.com/americkezmatkyceskematky

@blog.zmatkymatky

Seznam rubrik