Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Mám to přesně stejně, dobrý kafe nebo něco ostřejšího, v klidu popíjet, hloubat . . .

Ještě k tomu doutníček nebo fajku, ale to už je bohužel minulost.

Americké kávě říkám psí blití.

0 0
možnosti
ID

Ja mam zase opacny problem, kdyz prijedu do Prahy z Kanady. V Kanade totiz jeste dostanu poradny hrnek kafe (Starbucks ignoruju). Minuly tyden jsem sedela ve Slavii a cisnik mi musel prekladat napojovy listek. Bala jsem se totiz aby mi neprinesl jeden z tech naprstku, ktere pili lide okolo mne. Nakonec jsme se dohodli, ze chci kavu Americano.

0 0
možnosti
KS

Každý den v pražském metru potkávám dost lidí s papírovými kelímky nebo termohrnky. Není to nic masového, ale přehlédnout se to taky nedá.

0 0
možnosti
JL

Vas pohled na Ameriku je pohled na zivot ve velkych mestech. Neznate tim ten ranni obrad mistnich obcanu pri salku kavy v mestecku Clay, New York state. Nas podnik zde mel filialku a byl jsem tam mnohokrat. Vzdy jsem se tesil na ten ranni obrad mit te "kafac" kavy a donuts (koblihu). Ta kava byla dolivana za ceny te prvni davky. Kazdy kraj, jiny mrav.

0 0
možnosti
JP

Tak malé město Olomouc... No dobrá, když obyvatel čtyřiadvacetimilionové Šanghaje zavítá do osmimilionového New Yorku, také úlevně nasává klid malého města:-)

1 0
možnosti
VP

Docela trefa mám pocit,že Olomouc je svět kouzelných kaváren od hlavního nádraží až na náměstí. Jinak z USA kávu z kaváren neznám,ale mají tam nahrubo mletou kávu ve velkých plechovkách a ta je mnohem lepší kvality než většina těch u nás prodávaných .

0 0
možnosti
JV

Usmál jsem se, jak nasáváte klid malého města - Olomouce.

1 0
možnosti
VB

Já mám na srkače tento názor.

Po městě chodí lidé s kelímky, jako kdyby neměli čas napít se doma. Zvláště mladé „vystajlované“ slečny se díky tomu považují za děsně „busy“ „in“ a „cool“. A o to tady jde. Marketingovým cílem firmy bylo vzbudit pocit, že ten kdo má v ruce ten správný papírový šálek kávy se stává něčím víc než ostatní. (Tak se vyjádřil šéf jedné nejmenované firmy). Člověk žasne, o jakých hloupostech lze lidi přesvědčit.

Když vidím „srkače“, jako bych se vracel do dětských let. Babička mi kupovala 10 deka gothaje s rohlíkem, který jsem jedl na ulici a za jízdy šalinó. Dodnes tuto kombinaci mám rád, ale od pěti let už jsem takto na veřejnosti nejedl ani nepil. Kromě toho, hromadných dopravních prostředcích se pít a jíst nesmí.

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=590011

2 1
možnosti
TH

Není to jen káva. Podobně posedět máme i s pivem, a v poslední době i s čajem. Čajovny jsou taky poměrně unikátní pro evropské/západní poměry, a přitom je to stále ten samý koncept - posedět, užít si drinku a atmosféry.:-)

0 0
možnosti
VK

Nejlepší byl Boršov, kde je mu konec...

0 0
možnosti
MV

Chápu Vas, ale do Ameriky se prostě za kafem nejezdí. Starbucks.... brrrrr

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8860x
Jsem Češka žijící v Americe. Letos jsem bydlela ve třech různých státech USA a příští rok to pravděpodobně bude zase jiný. Ráda si zapisuju drobné každodenní příhody. Své články píšu s nadsázkou, proto je prosím neberte doslova.

Mou inspirací je cizí země, v níž žiju a kterou se ze všech sil snažím poznat, ale především můj roční syn, co dokáže udělat zážitek i z cesty pro rohlíky.

Více článků najdete na blogu Americké zmatky české matky:  

https://americkezmatky.wixsite.com/ceskematky

Mé postřehy a fotky můžete sledovat na Facebooku nebo na Instagramu:

https://www.facebook.com/americkezmatkyceskematky

@blog.zmatkymatky

Seznam rubrik