Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zalezi kde, na Floride je mirna zima. Par dni kdy se musi topit.

Vetsinou vubec ne

0 0
možnosti

A jak to mají Američané v zimě? Vytápějí také na necelých 20st.C?

0 0
možnosti

J73a10n 23R83á58ž

22. 6. 2019 16:03

Ve floridském taxíku mají běžně nastavenu klimu na 68st.F (20st.C) a tak jsem si vždy po nastoupení z venkovních 32-35st.C připadal jako treska v mražáku.

Mám nastavenu doma klimu na 22st.C, což si myslím, že při venkovní teplotě nad 30st.C. je celkem dobrý poměr a přitom většina návštěv si stěžuje, že mám v domě "kosu".

0 0
možnosti

P71e20t95r 29Č35e20r20n49ý

21. 6. 2019 21:01

Nic ve zlém, ale jste přesně ten Čech, který mi dokáže u nás v Nevadě udělat ze života peklo, když přijede na návštěvu :-) Neustále mi sahá na klimatizaci a chce ji vypnout, zatímco já můžu horkem umřít... Asi už jsem v USA moc domestikovaný. A moje děti, narozené v USA, již vyžadují vždy sklenici plnou ledu :-)

0 0
možnosti

J23a36n 59R65á35ž

22. 6. 2019 16:05

Otázku míním vážně: A co na to střídání teplot říkají klouby?

0 0
možnosti

Jsem na Floride 30 let a to vedro mi stale leze na nervy. Ale bez klimosky to tady nejde. Jenze ted jsem se dival jake pocasi bude v Praze a ve Stredu ma byt 35 Celsius? 8-o

0 0
možnosti

jaky je limit, pri kterem se tam klimatizace zacne na jare pouzivat? mne je treba do takovych 28 stupnu jeste docela dobre i bez ni. az kolem 30 se mi zacinaji lepit predlokti ke stolu, tak uz to pak radeji zapiname.

0 0
možnosti

Eko-aktivisti nech toto citaju vylozene na vlastne riziko infarktu, ale to sialenstvo s klimatizaciou ide v niektorych chudobnejsich a zaroven tropickejsich krajinach americkeho kontinentu este dalej: v Dominikanskej republike mi napriklad miestni vysvetlili, ze pri celorocnych 30°C vobec nepotrebujete mat zasklene okna, takze ten, kto si ich zaskli, to robi vylozene preto, aby ukazal, ze na to ma prachy. A kedze ma nasledne doma sklenik, tak si k tomu nainstaluje klimu a nastavi 18 stupnov, aby ukazal, ze si (na ostrove, ktory neustale trpi vypadkami prudu a kazda lepsia domacnost ma v sklepe zalozny dieselovy generator) moze dovolit aj tu elektriku ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Bez klimy už se nedá žít ani v ČR. 18°C akorát.:-P

0 0
možnosti

ty klimosky to je opravdu sila. Kdyz jsem tam delal tak taky uvnitr 18°C v pet sem vypad z prace a venku 35°C. To pokazdy byla hrozna facka. Nehorsi pak bylo vyvetrat auto co stalo na vyasfaltovanym parkovisti. Nejdriv otevrit vsechny dvere, rychle nastartovat a pustit klima. Pak dat ve stinu cigaro a pak se dalo jet aniz by se clovek o neco v aute spalil.

2 0
možnosti

Hezké, dík. Karma.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS