Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K87a15r75o72l 45W63i43l28d

1. 10. 2019 6:31

Máte ode mne karmu paní Sciortino a dovolím si Vás citovat na svém blogu, aby zdejší matky a otcové, pro které je USA tak vysněná země, pochopili, že tady je stále socializmus a ne kapitalizmus. Díky za to, že nám otevíráte oči !!!R^

0 0
možnosti
Foto

Ale máte ode mně karmu. Ještě si pamatuju jaké to je vychovávat děti (a dělit se o péči se zaměstnanou manželkou samozřejmě). R^

0 0
možnosti
Foto

Jesle prej jsou komunistickej přežitek... (říkali privatizátoři kolem roku 1990-91 u nás v širém okolí) a jesličky se rušily a dělaly se z nich herny, bary, hospody a kanceláře. Přece ženy se nemají vyhánět do otrocké práce a mají zůstat doma a věnovat se rodině. Chjo, už je to zase nějak jinak. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8860x
Jsem Češka žijící v Americe. Letos jsem bydlela ve třech různých státech USA a příští rok to pravděpodobně bude zase jiný. Ráda si zapisuju drobné každodenní příhody. Své články píšu s nadsázkou, proto je prosím neberte doslova.

Mou inspirací je cizí země, v níž žiju a kterou se ze všech sil snažím poznat, ale především můj roční syn, co dokáže udělat zážitek i z cesty pro rohlíky.

Více článků najdete na blogu Americké zmatky české matky:  

https://americkezmatky.wixsite.com/ceskematky

Mé postřehy a fotky můžete sledovat na Facebooku nebo na Instagramu:

https://www.facebook.com/americkezmatkyceskematky

@blog.zmatkymatky

Seznam rubrik