Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K42a57r58o25l 25W49i36l27d

2. 10. 2018 15:30

Zdravím Vás paní Deniso,

v Praze - ale to asi nebudete pamatovat - byla nádherná klasická kavárna na Malostranském náměstí. Výbornou kávu podávali v porcelánu a s postříbřeným příborem.... Dnes je tam Starbucks s papírovými kelímky,:-( v němž si cizinci připadají jako doma. Kdyby to nebylo právě na Malostranském náměstí!

1 0
možnosti
JK

Můžu poprosit příště o amerických syrečkách? Nebo americkém Romaduru? Mají?

0 0
možnosti
PB

P73e97t49r 93B20u31r10i63a93n

2. 10. 2018 14:39

Hezké, karma.

1 0
možnosti
JH

Něco o pívu by nebylo?

0 0
možnosti
PN

Když jsem v New Yorku koupil "Brooklynský ležák" tak jsem ho chtěl okamžitě vrátit že je zkažené - chutnalo to jako vývar ze starých ponožek. Kolega mne ovšem ujistil, že to je normální chuť amerického piva. Piva mají spoustu druhů, ale pít jde jenom Australské, Kanadské, Irské a Mexické. Úroveň českého nebo německého nedosahuje žádné ani náhodou.

6 0
možnosti
VT

Proč ty olomoucké kavárný mají také příšerné nazvy - to neumí česky?

3 0
možnosti
PK

Když jsem byl první dny v NY, měl jsem problém s kávou taktéž,ovšem ještě lepší bylo,když jsem si v italské restauraci poručil obalovaný řízek a dostal jsem ho zapečený pod hromadou pasty.....to jsem byl skutečně jak ve filmu,,s otevřenými ústy a dcera ležela smíchy pod stolem.....;-D

3 0
možnosti
MS

Ty pošuky s kelímkem kávy, uzavřeným víčkem, je to dost často vidět v amerických filmech. :-) Píšete zajímavě. R^

http://jdem.cz/egkm64

4 0
možnosti
MN

Zkušenosti přímo z USA nemám, ale při návštěvě Kanady jsem zjistila, že celkem dobré "evropské" espresso nabízí řetězec Tim Horton's. Byla jsem ale asi jediná, kdo si ho tam kupoval.:-)

3 0
možnosti
DR

Určitě jste nebyla jediná:) Tim Horton's je v Kanadě pojmem a jednou z nejznámějších obchodních značek vůbec

2 0
možnosti
JK

No, tak to bych v té Americe asi nepřežil. :-)

2 0
možnosti
MD

jen malá poznámka, v tý kavárně v Karlíně jsem nedávno byl a kafe stálo za prd (kyselý), obsluha pomalá, samej cizinec, tak nevím jakou atmosféru bych tam měl obdivovat. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8860x
Jsem Češka žijící v Americe. Letos jsem bydlela ve třech různých státech USA a příští rok to pravděpodobně bude zase jiný. Ráda si zapisuju drobné každodenní příhody. Své články píšu s nadsázkou, proto je prosím neberte doslova.

Mou inspirací je cizí země, v níž žiju a kterou se ze všech sil snažím poznat, ale především můj roční syn, co dokáže udělat zážitek i z cesty pro rohlíky.

Více článků najdete na blogu Americké zmatky české matky:  

https://americkezmatky.wixsite.com/ceskematky

Mé postřehy a fotky můžete sledovat na Facebooku nebo na Instagramu:

https://www.facebook.com/americkezmatkyceskematky

@blog.zmatkymatky

Seznam rubrik