Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I85v48a89n85a 97L27a68n66c53e

23. 1. 2019 17:57

Jsem rada, ze jsem vas objevila, Pisete moc pekne a zajimave. R^R^R^

1 0
možnosti

J12a71n 35R61á97ž

20. 1. 2019 19:22

Taky jsem se podivil, když jsem přišel v New Yorku ke kamarádovi a viděl,jak v ne zrovna čistých botách sedí u k večeři prostřenému stolu na huňatém koberci. Zeptal jsem se ho, jak často ten koberec vysává a on na to, že vysávat chodí 1x týdně hospodyně. Kdo byl v New Yorku,tak ví, že tam ulice nejsou zrovna moc čisté, takže mi bylo jasné, že tento byt zrovna nebyl příkladem zdravého prostředí.

Nic se nemá přehánět,ani vyzouvání, ale neumím si představit sedět doma v botách, se zpocenýma nohama po celodenním pobytu k kanceláři a u stolu jíst, jak jsem zažil u toho kamaráda.

Sprchování: Na severu 1x denně, opravdu obvykle ráno a na jihu (byl jsem v Kalifornii a Novém Mexiku) i 3x denně.

0 0
možnosti
Foto

Nejsem přesvědčen,že zrovna z kulturních zvyků a návyků této země bychom si měli brát ve všem příklad - Ale jak píše autorka - každý považuje to v čem vyrůstal za to nej a ideální.

0 0
možnosti

J46a11n 71R98i62c93h98t92e48r

18. 1. 2019 12:43

Představa, že se večer vrátím z práce, navečeřím se a bez osprchování vlezu do postele mi přijde docela nechutná.

Mimochodem, co na to americké dámy? Připadá jim sexy, když jim vleze do postele (a nejen tam) zpocený neumytý chlap?

0 0
možnosti

On má někdo sprchu u vany bez hadice a musí jen sedět?

0 0
možnosti

jj - to je divný - sprchujeme se taky ve vaně ale ve stoje a hadice s úchytem nad hlavou

0 0
možnosti
Foto

I51v39a72n 72K66o97p78t72a

15. 1. 2019 15:20

jen nechápu, jako rodič, proč batole znamená v jednom kuse uklízet. Ne paní se plete každý v kuse neuklízí.

2 0
možnosti

I12v80a68n 38M89i88n73á59ř

15. 1. 2019 14:18

Ještě v 60 letech bylo zcela obvyklé, koupat se 1x týdně, většinou v sobotu. Často i v městských bytech se musela voda ohřívat - na kamnech v hrncích. Plynovou "karmu" měl málokdo a mnohdy její výkon sám o sobě k naplnění vany nestačil. Lidé se samozřejmě myli. Ráno do půl těla - i tělo celé .. jen to bylo obtížnější.

Jako student jsem kdysi jel z Prahy do Semil, navštívit svou tetu. Když jsem se ptal, proč je odpolední město tak liduprázdné, tetička lakonicky odvětila: "To víš, vždyť je sobota. Všichni se koupou". :-)

8 0
možnosti

V městských bytech byl většinou v koupelně lázeňský kotel na tuhá paliva, ten naplnil vanu spolehlivě. Tedy pokud měl byt koupelnu.:-)

1 0
možnosti

Tech narodu, kde se neprezouvaji, je vetsina ! Jejich chodniky jsou ciste, bez exrementu, tak uplne staci rohozka. Prezouvaji se pouze na farmach, v uradech jiz nikoli. > > > Takhle posedli jsou snad jen Cesi!

1 0
možnosti

Mně na chodníku spíš než exkrementy, kterých už není tolik, vadí spíš plivance, smrkance, žvýkačky a odpadky vůbec. MMCH v úřadech se někdo přezouvá? Já v kanclu akorát v zimě, když je mi horko v teplých botách.

0 0
možnosti
Foto

My mame pro jistotu vanu a nad ni oba druhy sprch. Pevnou i tu s hadici. A k tomu bytelnou skladaci zástěnu a nema to chybu. Bydlime v panelaku a instalater pri montazi trochu nadaval.

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS