Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Tak to je přesný!R^ Na oplátku posílám, co jsem zažil v Anglii a fascinovalo mě to daleko víc, než na co jsme zvyklí tady:)

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=432880

2 0
možnosti
PD

jo, trefila ste to přesně. a s tím zouváním pár poznámek. když se musíte zout v Japonsku i v restauraci, tak všichni cizinci to berou jako samozřejmost a kulturní zvyk té země. když se o tom mluví v česku, tak to někteří považují za české buranství. Přitom zouvání se praktikuje třeba i ve Skandinávii

19 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti
PK

Ve státech když mě někdo pozval,tak se grilovalo a grilovalo a před fotbalovým stadionem Eagles se zase grilovalo, ale maso bylo kvalitní a lidičky v pohodě. Tak jak to popsala autorka to v ČR funguje,jen my ještě přidáme bábovku, nebo domací koláč....tož někdy doražte a uvidíte;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JK

Tak jste mě po ránu hezky pobavila. Super.

0 0
možnosti
LF

L85u80k54a52s 67F90i80k61r

26. 2. 2019 4:22

S Polakama je to jeste horsi.

1 0
možnosti
Foto

Karma V Moc jsem se bavila, tohle je přesně ta pohostinnost, jak ji znám z Česka, a přišla mi naprosto normální do chvíle, než jsem začala žít v Anglii ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8860x
Jsem Češka žijící v Americe. Letos jsem bydlela ve třech různých státech USA a příští rok to pravděpodobně bude zase jiný. Ráda si zapisuju drobné každodenní příhody. Své články píšu s nadsázkou, proto je prosím neberte doslova.

Mou inspirací je cizí země, v níž žiju a kterou se ze všech sil snažím poznat, ale především můj roční syn, co dokáže udělat zážitek i z cesty pro rohlíky.

Více článků najdete na blogu Americké zmatky české matky:  

https://americkezmatky.wixsite.com/ceskematky

Mé postřehy a fotky můžete sledovat na Facebooku nebo na Instagramu:

https://www.facebook.com/americkezmatkyceskematky

@blog.zmatkymatky

Seznam rubrik