Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

u jedné známé, se musí zouvat ještě na chodbě, nesmíte přejít v botách práh ;-D

0 0
možnosti
RP

Moc hezky jste to napsala :-)u nás a mezi našimi přáteli to funguje přesně tak . Mám zkušenost z jedné návštěvy ve Švýcarsku kde se nezouvali a můžu říct, že jsem byla hrozně nesvá a zdálo se mi to i nehygienicke. Člověk neví do čeho předtím šlápl... jenže zase jsem si uvědomila, že oni převážně jezdí autem, moc toho po ulici nenachodí a tam mají čisto.

0 0
možnosti
VM

Ještě mi tam chybí vysvětlení, co jsou to vlastně ty chlebíčky, on to venku každý neví.

A slivovice, alespoň u nás, je zásadně ze slívy (tedy švestek a příbuzného ovoce). Z hrušky je hruškovice, z meruňky meruňkovice atd.

1 0
možnosti

J16i37ř28í 26Š58m63í92d

26. 2. 2019 13:29

:-D super, pobavilo

2 0
možnosti
Foto

;-DA když zbytky nejsou, bylo toho málo a chudáci hosté odešli hladoví.

6 0
možnosti
JP

"V žádném případě neodcházejte, aniž byste alespoň něco ochutnali, i za cenu toho, že si jídlo nacpete do kabelky" - to bych nedoporučovala, to se považuje za vrchol buranství a nenažranosti.

5 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti

J89i46ř74í 44Š33m55í89d

26. 2. 2019 13:30

užrat nebo ožrat? Nebo obojí?

1 0
možnosti
RS

R63u57d20a 76S77l87a12v12í84k

26. 2. 2019 10:28

Tohle je ale domácí návštěva u babičky, ne běžná návštěva cizince v ČR. ;-D

5 0
možnosti
Foto

Přesně odpozorováno. Karma. ;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 46
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 8860x
Jsem Češka žijící v Americe. Letos jsem bydlela ve třech různých státech USA a příští rok to pravděpodobně bude zase jiný. Ráda si zapisuju drobné každodenní příhody. Své články píšu s nadsázkou, proto je prosím neberte doslova.

Mou inspirací je cizí země, v níž žiju a kterou se ze všech sil snažím poznat, ale především můj roční syn, co dokáže udělat zážitek i z cesty pro rohlíky.

Více článků najdete na blogu Americké zmatky české matky:  

https://americkezmatky.wixsite.com/ceskematky

Mé postřehy a fotky můžete sledovat na Facebooku nebo na Instagramu:

https://www.facebook.com/americkezmatkyceskematky

@blog.zmatkymatky

Seznam rubrik